BİZİ TAKİP EDİN

BİZİ ARAYIN: 0212 400 08 24

 > Blog

Pinterest, 2010 yılında kurulan ve kullanıcıların görsel içerikler üzerinden ilham almasını, fikirler edinmesini ve kendi içeriklerini paylaşmasını sağlayan bir sosyal medya platformudur. Platformun temel amacı, kullanıcıların görsel öğelerle ilham alabileceği bir alan yaratmaktır. Pinterest, "pin" adı verilen görsellerin bir araya

SEO (Search Engine Optimization), dijital dünyada bir web sitesinin arama motorlarında daha üst sıralarda görünmesini sağlamak için kullanılan bir dizi teknik ve stratejiyi ifade eder. SEO uyumlu içerik üretimi, kullanıcıların arama motorlarında yaptıkları sorgulara en iyi şekilde cevap verebilecek, kaliteli

Tıklama Başına Maliyet (Cost Per Click - CPC), dijital reklamcılıkta, bir reklamın her tıklanışında reklamverenin ödediği maliyeti ifade eder. CPC, genellikle Google Ads, Facebook Ads ve diğer dijital reklam platformlarında kullanılan en popüler fiyatlandırma modellerinden biridir. Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek

İtibar yönetimi, bir kişi, kurum veya markanın halkın gözündeki algısını oluşturma, koruma ve geliştirme sürecini ifade eder. Günümüzün dijital dünyasında, bir organizasyonun itibarı, başarısı için kritik bir öneme sahiptir. Olumlu bir itibar, müşteri güvenini artırır, sadakati pekiştirir ve markayı rekabetçi

Ağızdan ağıza pazarlama (Word of Mouth Marketing - WOMM), müşterilerin deneyim ve görüşlerini doğal yollarla başkalarına aktarması üzerine kurulu bir pazarlama stratejisidir. Günümüzde sosyal medya ve dijital platformların gelişmesiyle birlikte ağızdan ağıza pazarlama, markalar için daha güçlü ve etkili bir

Transit ticaret, ürünlerin bir ülkeden diğerine geçiş sürecinde üçüncü bir ülke üzerinden aktarılmasıyla gerçekleşen bir ticaret türüdür. Bu süreçte ürünler transit ülkede geçici olarak durur veya direkt olarak aktarılır, ancak nihai varış noktasına gitmeden önce transit ülkenin sınırlarından geçer. Transit

İş dünyasında başarılı stratejik planlamalar yapmak ve rekabet avantajı kazanmak için işletmelerin faaliyet gösterdiği çevreyi ayrıntılı bir şekilde anlamaları gerekir. Bu noktada devreye giren PEST analizi, işletmelerin dış çevresini politik, ekonomik, sosyal ve teknolojik faktörler açısından incelemelerini sağlayan bir analiz

Sosyal medya, markalar ve bireyler için etkili bir pazarlama aracı haline geldi. Doğru bir stratejiyle sosyal medya platformlarında aktif bir varlık oluşturmak, marka bilinirliğini artırmak, müşteri ilişkilerini güçlendirmek ve potansiyel müşterilere ulaşmak için oldukça önemlidir. Bu hedeflere ulaşmak için sosyal

2024 yılı itibariyle Instagram algoritması, beş temel içerik türünü farklı kriterlere göre değerlendirir: Akış (feed), hikayeler, keşfet sekmesi, reels ve arama sonuçları. Bu içerik türleri, platformun kullanıcı deneyimini kişiselleştirme amacına hizmet eder. Her bir içerik türü için algoritma, kullanıcının etkileşim

Instagram, işletmeler için etkili bir pazarlama platformu haline geldi. Özellikle yerel işletmelerin, müşterilerle etkileşime geçebilmesi ve markalarını tanıtabilmesi için Instagram'da işletme konumu eklemek büyük avantaj sağlar. Doğru bir şekilde konum eklemek, müşterilerin işletmenizi kolayca bulmalarına ve markanızın daha geniş kitlelere

Sizi Arayalım

    Kişisel verilerimin, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'na uygun olarak işlenmesine izin veriyorum.