BİZİ TAKİP EDİN

BİZİ ARAYIN: 0212 400 08 24

 > Linkedin Reklamları

Linkedin Reklamları

Business to Business (B2B) için reklamlar aranıyorsa Linkedin şuanda bu iş için en iyi yer. Linkedin sayesinde hedeflenen kitle çok çabuk bir şekilde daraltılabilir ve bir araya getirilebilir. B2B reklamları alanında birçok farklı çeşidi olan Linkedin Dünya genelinde şirketlere, iş adamları ve Ceo’lara hizmet veriyor.

Linkedin diğer sosyal medya sitelerinden farklıdır. Ana amaç iş adamlarını bir araya getirmek ve geniş bir ağ kurmaktır. Bu konuda da son derece başarılı olduğunu söylemekte yarar var. Özellikle profesyonel olmak isteyen ve şirketini büyütmek isteyenler için Linkedin en doğru adres olacaktır.

Linkedin reklamlarıyla farklı bir sistemi getirmektedir. Diğer ağlar gibi standart ve sosyalleşme üzerinden reklamlar yapılmaz.

linkedinads

İstediğiniz profesyonel kitleye ulaşmak için en ideal reklam türüdür. Metin şeklinde bir reklam hazırlanır ve buna göre yayımlayabilirsiniz. Ücretlendirmeler genelde tıklama ve gösterim başına olur.

Tıpkı facebook gibi gönderiyi öne çıkaracak reklam türleridir. Şirket sayfanızda yer alan gönderileri ön plana çıkarmak için bu reklam türü ciddi bir reklamdır. Sayfanızdaki içerikleri değiştirebiliyorsunuz.

Display reklamlar diğer reklam türlerine benzer olsa da bazı farklılıkları vardır. Reklam alanlarının konumlarını ve boyutlarını belirleyebilirsiniz. Sitelere trafik çekmek isteyenler için önerilir.

Linkedin’de yer alan 500 girişimciye ulaşmak için ideal bir reklam türüdür. İstediğiniz kullanıcılara mail yoluyla ulaşarak hedeflerinizi anlatabilirsiniz.

Şirketler tarafından tercih edilen reklamdır. Hedef kitleyi teşvik etmek isteyenler için en ideal reklamlardır.

Linkedin reklamları verimli midir?

200 ülkeyi aşan kullanıcısı ve sayısı her geçen gün artan kullanıcı ise Linkedin reklamları büyümek isteyenlerin ortak reklam alanı olarak öne çıkar. Linkedin de her kullanıcının bir CV olduğunu söyleyecek olursak Türkiye pazarında 12 milyondan fazla kullanıcının olduğunu ve bunlara ulaşma potansiyelinin olduğunu söyleyebiliriz.