Dijital Medya Planlama ve Satın Alma
Teknolojinin gelişmesi ile dijital dünyada da oldukça ciddi iş alanları oluşmaya başladı. Ticaret anlamında büyük ilerlemenin kaydedildiği sosyal mecralarda birbirinden farklı reklam alanları bulunuyor. Bu derece karma bir sistem içerisinde eğer yeni iseniz ilk etapta yönünüzü bulamayabilirsiniz. Aslında basit olan yol size oldukça karmaşık ve zorlu gelebilir. Hamlelerinizi doğru atabilmek ve başarıya giden yolu kolaylaştırmak için alanında profesyonel çalışmalara imza atmış profesyonel uzmanlara ihtiyacınız olabilir. Dijital medya planlama ve satın alma konusunda sunduğumuz kaliteli hizmetimiz tam da ihtiyacınız olan çalışmayı size sunabilir.
Firmamız kapsamında sunulan dijital pazarlama hizmetlerimiz kapsamında, bu güne kadar yer aldığımız birçok kampanyaya ait bilgiler yer alır. Bu sayede her adımı güvenle atmanızı sağlanır. Aklınızda olan birçok soru işaretini kısa sürede çözüme kavuşturabilir ve kısa sürede hak ettiğiniz özgün çalışma alanını yaratabilirsiniz.
Geleneksel medya dışında kalan tüm medya mecralarına dijital medya denir. Dijital medyada yapılacak reklam planlaması bütünlük içermek zorundadır. Dijital medya pazarlama doğru çalışma yöntemleri ile yapılmalıdır. Pazarda yer almak veya almamak tamamen dijital mecralar tarafından belirlenmektedir.
Less Medya olarak, dijital medya planlama ve satın alma hizmetimizi alanında uzmanlaşmış ekibimiz tarafından yürütülen bir reklam koludur. Medya planlama ve satın alma konusunda en önemli husus strateji oluşturmaktır. Strateji planı yapılırken dikkat edilmesi gereken detaylar vardır.
Medya planlamasında tüm detaylar netleştirilirken en önemli unsur mecra seçimidir. Çünkü pazarlanacak olan ürün veya hizmetin sektörüne, hedef kitlesine göre en uygun medya aracı belirlenmelidir. Reklam yayınları ancak sektöre uygun olarak yapılırsa başarılı olacaktır.
Dijital Medya Mecraları Kullanım Oranları
Display
Advertorial
Ligatus
Taboola
Programattik
Criteo
Nasıl Çalışıyoruz?
Markanızın ihtiyacı olacak strateji ve planlama çalışmalarını dönem içerisinde yer alan şartlar kapsamında kurgulayarak mevcut bulunan planı revize çalışmaları ile sürekli olarak güncelliyoruz. Bu sayede optimize ettiğimiz çalışmalar ile size her daim kalitesi yüksek çalışma performansları sunuyoruz. Reklam çalışmalarında sürekli olarak yürütülen çalışmalar kapsamında markanıza en uygun reklamı hazırlıyor ve uygun datalar ile sürekli takibini sağlıyoruz. Optimizasyon ve raporlama çalışmalarımız ile bütün verilerinizi düzenli olarak irdeliyor ve sürekli olarak ivme kazandıracak yeni eklemeler ile başarı çizginizi daima yüksekte tutmanızı sağlıyoruz.
Markanın strateji ve planlamasını, KPI ve dönemin şartları doğrultusunda kurgulayıp; bu strateji ve planlamayı değişen şartlara göre revizyonlarla sürekli optimize ederek en yüksek performansı hedefliyoruz.
Reklam mecralarının hazırlığı, doğru kreatiflerin hazırlığı, reklamlara start verilecek panellerin doğru kullanılması, hedeflemelerin doğru çalışılması, kampanya amacına uygun dataların seçilmesi ve günlük takibin yapılmasını sağlıyoruz.
Metin, görsel ve hedefleme kombinasyonunu ayrı linklerle ölçümlüyoruz. Bu da bize anlık müdahale ve optimizasyon şansı sunuyor. Bu doğrultuda gereken optimizasyonları hızlı revizyonlarla gerçekleştirip performansı düşük mecraların yerlerine hızlı aksiyonlarla yeni alternatifler sunuyoruz.
Sektörün kalıplaşmış raporlama ve ölçümleme metriklerinden sıyrılıp, teknolojik alt yapımız ve çeşitli entegrasyonlarımızla, reklam dönüşümlerinizi ilk klikten son ana kadar optimize ediyor ve tüm detaylarıyla birlikte raporluyoruz.
Dijital Medya Satın Alma Yöntemleri
Display Reklamlar
Türkçeye görüntülü reklam olarak çevrilen display reklamlar, internette karşınıza çıkan banner’ları kapsar. Doğru kanal seçimi ile pozitif iş sonuçları yaratabileceğiniz banner reklamları, bilinirliğinizi veya satışınızı artırmak için kullanabilirsiniz.
Video Reklamları
Online izleme platformlarında yayınlanan video içeriklerdir. Marka mesajlarınız YouTube gibi global video platformlarında yayınlanabileceği gibi lokal bir online TV kanalında da yayınlanabilir.
Programatik Reklamlar
Kullanıcıların online ayak izlerini takip ederek onları gruplayan ve reklamverenlere bu grupları hedefleme imkanı sunan reklam modelidir. Davranışsal veya demografik hedefleme imkanı sunan bu medya satın alma yöntemi, cookie’lerle toplanan kullanıcı verisine dayanır.
Oyun İçi Reklamlar
Mobil oyunlar dijital pazarlama için önemli fırsat alanlarından biridir. Oyun içi reklamlarla marka bilinirliğinizi artırabilir, etkileşimli modellerle hedef kitleniz ile bağ kurabilirsiniz.
E-mail Reklamları
E-mail reklamları en eski dijital medya satın alma türlerinden biri olsa da etkinliğini korumaktadır. Özellikle pazarlama otomasyonunda yoğun olarak kullanılan e-mail reklamları, dönüşümlerinizi artırmaya yardımcı olur.
Native Content / Advertorial Reklamlar
Doğal Reklam olarak adlandırılan Native Reklam, zamanla tüketici dikkatinin azalması, klasik reklamlara karşı gösterilen direnç ve dikkatsizlik ile birlikte geliştirilen, dijital pazarlamanın trendleri arasına girmiş bir reklam türüdür. Reklamların yayınlandığı yere ve hedef kitlenin ilgi alanlarına göre, reklamın doğallığına dikkat edilerek özelleştirilmesi, her açıdan verimliliği arttırmıştır.
Hepsiemlak.com Reklamları
Emlak sektörünü tek bir çatı altında buluşturan Hurriyetemlak.com, kesintisiz ve yüksek kaliteli hizmeti, güncel ve detaylı ilanları ve haberleri ile emlak sektörünün nabzını tutuyor. Hepsiemlak.com reklamları hakkında daha detaylı bilgi için sayfamızı inceleyiniz.
Sahibinden.com Reklamları
Sahibinden.com ayda 48 milyon tekil ziyaretçinin yarattığı 7 milyar sayfa görüntülemesi, 5 milyondan fazla aktif ilanı ve on binlerce ürün çeşidiyle kendi faaliyet alanındaki standartların belirleyicisi olmaya devam ediyor… Sahibinden.com reklamları hakkında daha detaylı bilgi için sayfamızı inceleyiniz.