BİZİ TAKİP EDİN

BİZİ ARAYIN: 0212 400 08 24

 > Google GMAİL Reklamları

Google GMAİL Reklamları

Gmail reklamları Google’ın yeni reklamları arasında yer alıyor. Kitleye daha hızlı ulaşmak için bu tarz reklamlar ideal olacaktır. Bu tarz reklamlarda kitlenize ulaşırsanız net geri dönüşler alabilirsiniz. O yüzden hedef kitleye odaklanmak ve buna göre çalışma yapmak gerekiyor.

Gmail üzerinden reklam verenler açısından dijital dünya neleri hedeflemeye olanak sağlıyor? Aslında bunun yanıtını kısaca “her şey” olarak verebiliriz. Bu reklam tarzında reklam verenler avantajlıdır. Kısaca GSP (Gmail Sponsored Promotions) olarak bilinen Gmail reklamları, Gmail kullanan kişileri hedeflemenizde kolaylık sağlayan bir reklam yöntemidir.

Gmail reklamları genel olarak birçok yapıda gerçekleşir. Reklam verenler hedefleme konusunda çok farklı alanlara yoğunlaşabilir.

Gmail reklamları nerede görüntülenir?

Gmail reklamları reklam verenin hesabına tanımlanır ve oradan kontrol edilir. Gmail hesabında yer alan ‘Tanıtımlar’ sekmesinde en üst kısmında bulunmakta. Reklamlara tıklanınca mesaj olarak panelde gösterilme özelliği de vardır.

Gmail reklamları nasıl ücretlendirilir?

Gmail reklamlarında ücretlendirme biraz daha farklı, yapılan ilk tıklamadan sonra kullanıcılar web sitenize geldiğinde reklamlar kaydedilirse yönlendirme ya da ödeme yapılması söz konusu olmayacaktır.

Hedefleme seçenekleri nelerdir?

Gmail reklamları kişinin ya da kurumun potansiyel müşterilerine ulaşmasını hedefler. Bu sayede çalışmalar yapar ve reklamlardan % 100 başarı elde edilmesine odaklanılır. Yapılan çalışmalarda pazardaki kitleler, kitle anahtar kelimeleri, demografik hedeflemeler ve müşteri eşleştirme gibi hedefler belirlenir.