BİZİ TAKİP EDİN

BİZİ ARAYIN: 0212 400 08 24

 > Google Görüntülü (GDN) Reklamları

Google Görüntülü (GDN) Reklamları

Google Adwords anlaşmalı bir reklam türüdür. Google’ın anlaşmalı sayfasında reklamlar görsel içeriklere dayalı olarak yayınlanır. Son dönemde oldukça fazla tercih edilen Google Görüntülü (GDN) Reklamları son dönemde tercih edilen reklamlar arasında yer alıyor.

Display reklamlar hem maliyet açısından hem de dönüşüm olarak günümüzde oldukça popülerdir.  Bu tarz reklamlar anlaşılabilir bir dil ile potansiyel müşterilere hızlıca iletilebiliyor. O yüzden herhangi bir sorun olmadan reklam yayınlanması yapılıyor.

Bu tarz reklamların tercih edilmesindeki en önemli nedenlerin başında ölçümlenebiliyor olması geliyor. Bu tarz reklamlarda dikkat edilmesi gerekenlerin başında Google’ın ülkelere oranla değişiklik gösteren politikaları geliyor. Google reklamlarınızın yayınlanma seçeneği olarak anlaşmalı web siteleri ile kalmayıp, Gmail ve YouTube gibi kendi ürünlerinde de sizin görsel reklamlarınızı yayınlama olanağı sağlıyor. Gmail ve YouTube üzerinden kendi ürünlerinize ait reklamları yayınlama şansına sahipsiniz.

Gmail için nasıl reklam verilir?

Gmail reklamları için görüntülü olarak kullanılan reklamlar sistemi kullanılabilir. Çalışma sisteminde daha odaklı hedefler için Gmail reklamları en doğru tercih olacaktır. Keywords hedeflemeleri doğrultusunda reklam vermek isteyen işletmeler için son derece akıllıca tercih olacaktır. Böyle olunca ilgisiz kullanıcılara değil o kelimelerin geçtiği mail adreslerine reklamlar yapılacaktır.

Gmail reklamlarının bir diğer önemli nokta ise 0,20 kuruştan başlayan tıklama maliyetleri vardır. Dönüşüm gerçekleştiren kullanıcıların kaliteli olması da, Gmail reklam modelinin devamlılığının gün geçtikçe yükselmesini sağlamakta. Çocukluğumuzdan beri “pazardan aldım bir tane, eve geldim bin tane” bilmecesini hatırlatan Gmail reklamları; günümüzde en çok turizm, banka ve e-ticaret sitelerinde kullanılmasına rağmen, birçok işletme türü için kullanabilmekte.