BİZİ TAKİP EDİN

BİZİ ARAYIN: 0212 400 08 24

 > Blog  > Abone Sayısını Arttırmak İçin 24 Kanıtlanmış Yöntem

Abone Sayısını Arttırmak İçin 24 Kanıtlanmış Yöntem

Yeni bir YouTube kanalı ya da İnstagram gibi sosyal ağı ayağa kaldırmak çok zor olabilir. En son web dizisi bölümünüzü veya monologunuzu yayınlarsınız ve beğenilerin, yorumların ve abonelerin gelmesini beklersiniz. Abone sayınızı arttırmak için kanıtlanmış 24 yönteme aşağıda yer veriyoruz.

  1. Haftada en az 1 içerik yayınlayın ama daha fazlası da olabilirse daha iyi,
  2. Videolarınızın sonuna ‘’End Card’’ Ekleyebilirsiniz,
  3. Videoların içine abone ol ve beğen animasyonları eklemek önemlidir.
  4. Videoların adedi önemli değildir. Kaliteli videolar çekin, kaliteli içerik hazırlayın.
  5. Yorumlara açık olun ve hızlı cevaplar verin.
  6. Kanalınız ile ilgili bilgileri düzenleyin, laf kalabalığından kaçının.
  7. Web sitenizde ve diğer sosyal medya kanallarından tanıtım yapmalısınız.
  8. Diğer kanallarda hoşunuza giden yorumları kesinlikle ‘’like’’ butonuna basın.
  9. Cover görsellerini etkili başlıklar ile sunun.
  10. Kanalınız için tüm platformlarda paylaşacağınız bir video hazırlayarak paylaşın.
  11. Samimi olun ve kişiliğinizi katın, yorum yapın.
  12. Youtube,ınstagram,facebook SEO yapın.
  13. 10 dakikadan uzun videolar iyidir.
  14. Videolarınıza atlama seçenekleri cezbecidir.
  15. Kurumsallık bir banka iseniz iyidir. Lütfen sıkıcı olmayın.
  16. İzleyicilerden önerilerini dikkate alın.
  17. Profesyonel olduğunuz bir alanda içerik oluşturun
  18. Youtube videolarınıza blog gönderilerini eklemek iyi fikirdir.
  19. Kanalınızda hedef kitlenizin bildiği, alanında profesyonel kişileri misafir etmek nasıl olurJ
  20. Konularınızı bölün ve farklı oynatma listeleri oluşturun
  21. Her ay yayınladığınız videoların mailing çalışmasını yapın. Datanıza gönderim yapı.
  22. Takipçi ya da beğeni satın almak iyi fikir değil. Artık sistem bunları fark ederek sizi banlayabiliyor.
  23. Her videonuzun sonunda bir sonraki videonuzdan bahsedin. Merak yaratmak iyidir.
  24. İşi severek yapın en büyük püf noktası budur.

Hedef kitlenizi daraltın

Pek çok acemi içerik oluşturucu, herkesin beğeneceğini düşündükleri rastgele videolar oluşturur. Ancak, çaresizce herkese hitap etmeye çalıştıkları için genellikle kimsenin ilgisini çekmezler. Kimin için içerik oluşturduğunuzu iyice düşünün. TV oyuncuları, “Game of Thrones” hayranları, “Harry Potter” hayranları veya korku filmi severler mi? Açık ol. Herhangi bir içerik oluşturmadan önce, ilgilendiğiniz bir konuyla ilgili ne tür videoların iyi performans gösterdiğini görmek için YouTube’da biraz araştırma yapın. Bu içerikte hangi anahtar kelimeler var? Ardından, kitlenizin gerçekten aradığını bildiğiniz içeriği oluşturabilirsiniz.

Kanalınız için bir fragman oluşturun

Kanalınız için, yalnızca kanalınıza abone olmayan kişiler için otomatik olarak oynatılacak bir fragman yükleyebilirsiniz. Fragmanınızı kısa, heyecan verici tutun ve abone olmak için harekete geçirici mesajla bitirin.

İlginç Bir Profil Oluşturun

YouTube hesabınızın “Hakkında” bölümünü göz ardı etmeyin. Burası, kanalınızı potansiyel abonelere satabileceğiniz yerdir. İzleyiciye kanalınızı izleyerek ne kazanacaklarını ve neden abone olmaları gerektiğini anlatın. “Hakkında” bölümünüzdeki anahtar kelimeler, kanalınızın arama sonuçlarında daha üst sıralarda yer almasına da yardımcı olacaktır.

Aranabilir başlıkları seçin

Videolarınız için bir başlık seçerken, kitlenizin içeriğinizi bulmak için aslında aramada ne yazacağını düşünün. Bu kelimeler veya kelime öbekleri “anahtar kelimeler” olarak bilinir. Profesyonel ipucu: Başlığınızın yalnızca ilk 45 karakteri aramada görüntülenebilir, bu nedenle anahtar kelimelerinizi öne doğru tutun.

Daha iyi küçük resimler oluşturun

Küçük resminiz, içeriğiniz için bir mini film posteri gibidir. Tek işi insanları izletmek! Videonuz ya da görsel aramada ortaya çıkabilir, ancak küçük resminiz sıkıcıysa, kimse üzerine tıklamaz (ve tabii ki, asla abone olunmaz). Unutmayın, insanlar görseldir ve rakiplerinizden sıyrılmanız gerekir. Videonuzun başlığıyla örtüşen parlak, yüksek çözünürlüklü, ilgi çekici küçük resimler genellikle çok iyi performans gösterir.

Bir filigran ekleyin

YouTube, videolarınıza abone olmayanların tek tıklamayla abone olmalarını sağlayan bir marka filigranı eklemenize olanak tanır. Filigran, Kanal Ayarlarınıza kolayca yüklenebilir.

YouTube’un ücretsiz analizlerini kullanın

YouTube analizlerinizde Kitleyi Elde Tutma Grafiklerini bulun. Bunlar size izleyicilerinizin neyi sevdiğini öğretecek. İnsanlar aynı anda videonuzdan uzaklaşıyor olabilir. Belki girişiniz çok uzun ya da videonuz çok uzun ve birçok kişi beş dakika sonra ayrılıyor. İzlemeye devam edin! Ne kadar uzun süre izlerlerse, aramada o kadar iyi görünürsünüz ve daha fazla abone alırsınız.

Tutarlı içerik oluşturun

Hedefiniz kanal büyümesi ise içeriğiniz için bir program oluşturun. Haftalık mı, iki haftada bir vb. Yayınlayıp yayınlamayacağınıza ve hangi günlerde yayınlayacağınıza karar verin. Görüntüleyenler yapıyı sever ve ne sıklıkla video çekeceklerini bilirlerse abone olma olasılıkları artar.

Çalma listeleri oluşturun

Oynatma listeleri, YouTube’daki en az kullanılan büyüme saldırılarından biridir. Çoğu insan, oynatma listelerinin tıpkı videolar gibi YouTube arama sonuçlarında göründüğünün farkında değil. Örneğin bir web diziniz varsa, oynatma listeleri, izleyicilerinizin onları istediğiniz gibi izlemesini sağlamanın harika bir yoludur. Henüz çok fazla kendi içeriğiniz yoksa hedef kitlenizin de keyif alacağı oynatma listelerinde diğer kişilerin içeriğini seçebilirsiniz.

Sadece isteyin

Birisi videonuzu ya da görselinizi beğendiyse abone olacaklarını varsaymayın. Onlara ne yapmalarını istediğini söylemelisin. Kullanıcılarınızı videonuzun sonunda abone olmaya davet edin, böylece az önce izledikleri video gibi daha da harika videolar alabilirler.

Sizi Arayalım